SzKtR – információk

Gyakran ismételt kérdések és válaszok a rendszer működéséről.

GYIK
A rögzített információkat alapértelmezetten kizárólag az adott adatszolgáltató látja a saját fiókjában.
Ha nem tudja, ki rögzítette, vagy vitatja az adatok valódiságát, kérheti a rendszerüzemeltetőt, hogy adjon információt és vizsgálja felül a nyilvántartásban szereplő adatokat.
Információ kérhető közvetlenül a rendszerüzemeltetőtől, vagy attól a szolgáltatótól, aki közölte, hogy szerepel a nyilvántartásban.
A kért információt alapértelmezetten ajánlott-tértivevényes, zárt borítékban küldjük meg a kérelmezőnek. Szolgáltató útján kezdeményezett kérelemnél a szolgáltató részére postázzuk; átvételkor jegyzőkönyv készül.
Azt a szolgáltatót és elérhetőségét, aki az adott rögzítést készítette, továbbá a rögzítés időpontját.
Az SzKtR évente egy alkalommal díjmentesen küldi meg az információs adatlapot.

Az SzKtR rendszerüzemeltetőjéhez címzett tértivevényes ajánlott levélben kérhető az adatok megküldése.

  • Magánszemély esetén:
    • Születési név és teljes név,
    • Születési hely és idő,
    • Személyi igazolvány mindkét oldalának és lakcímkártya másolata (hitelesítés céljából).
  • Cég esetén: 30 napnál nem régebbi cégbírósági végzés és 30 napnál nem régebbi aláírási címpéldány.

Levelezési cím: Sarkadi Energia Kft. (Szolgáltatók Központi Tartozás Nyilvántartó Rendszere), 5720 Sarkad, Gyulai út 90.

Igen. Amennyiben e-mail cím rendelkezésre áll, a rendszerüzemeltető e-mailben értesíti az érintett személyt vagy céget a rögzítésről.
Az üzemeltető az adatbázisban szereplő adatok valódiságáért nem vállal felelősséget, ugyanakkor szúrópróbaszerűen kérheti az adatok alátámasztására szolgáló dokumentumok bemutatását.
Az adatokat a Sarkadi Energia Kft. kezeli. (Cím: 5720 Sarkad, Gyulai út 90. • Adószám: 32423541-2-04 • Cégjegyzékszám: 04-09-017128)

Van további kérdésed?

Írj nekünk, szívesen segítünk!

support@szktr.hu